روستای زیاران

وبلاگ فرهنگی و پایگاه اطلاع رسانی روستای زیاران

روستای زیاران

وبلاگ فرهنگی و پایگاه اطلاع رسانی روستای زیاران

جزئیاتی از مستند صبح عاشورای زیاران/ هیئت تعزیه تنها حامی مالی مستند صبح عاشورای زیاران /زمان پخش این مستند اعلام شد



هیئت تعزیه زیاران تنها نهادی بود که از ساخت فیلم مستند صبح عاشورای زیارن حمایت مالی کرده و پشتیبانی از این فیلم، از طرح تا اجرا تماماً مردمی بوده  است. صدا و سیمای مرکز قزوین هم بخش دیگری از هزینه ها، از جمله هزینه پخش، دستمزد کارگردان، تهیه کننده و سایر عوامل را بر عهده گرفته است و ضروری است از آنها به صورت ویژه تجلیل شود. 


 
کار ساخت این فیلم را، مستندسازانی از صدا و سیمای مرکز قزوین بر عهده گرفته اند و آنها با 3 دوربین و یک هلی کم کار فیلم برداری را به پایان برده اند. چند نفر از اهالی روستای زیاران به همراه هر فیلمبردار کار پشتیبانی و خدمات را ارائه می کردند.


این فیلم به صورت داستانی ساخته می شود که در کنار سوژه اصلی فیلم که همان مافی یا خیمیه امام حسین(ع) است، یکسری شخصیت های ثانویه هم برای بیان بهتر واقعیت هایی که حول محور وقایع صبح عاشورای زیاران رخ میدهد، وجود دارند.


در حال حاضر کار تدوین مستند صبح عاشورای زیاران آغاز شده و زمان این فیلم 30 دقیقه است؛ این فیلم از شبکه قزوین پخش می شود و سپس به سازمان صدا و سیما ارسال می شود تا در صورت موافقت در شبکه های مستند، آموزش، شبکه 2 و 3 و در تمام شبکه های استانی به روی آنتن برود.


قرار است در صورت آماده شدن، این فیلم در اربعین حسینی به روی آنتن برود.

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه بهرامی چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 00:42

سلام. باتشکر فراوان از تمامی دست اندر کاران ساخت این مستند، مشتاقانه منتظر پخش این مستند هستیم. اجرتان با آقاامام حسین ع .
و تشکری ویژه از جناب آقای برزو حمزه علی زیارانی که هممون میدونیم زحمت زیادی کشیدن و از جون و دل مایه گذاشتن.
التماس دعا

reza دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 20:40

حرکت بسیار زیبایی بود برای معرفی بیشتر زیاران
تشکر بسیار از هیعت تعزیه زیاران مخصوصا اقای برزو زیارانی

علی شورا پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 00:35

تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.